Chinese expats? Wij regelen alles in hun eigen taal.

Bij Exterus spreken we graag de taal van onze klanten. Als het om duidelijkheid gaat, maar ook om de taal zelf. Daarom zijn we blij het goede nieuws te kunnen delen: naast Nederlands, Engels en Russisch bieden we onze diensten ook in het Chinees (Mandarijn).

China desk: Al onze diensten nu ook in het Chinees.

Onze geweldige collega Li Chen, specialist is op het gebied van internationale salarisadministratie, helpt Chinees-sprekende klanten op alle gebieden- zo nodig met hulp van onze interne experts. Dus of het nu om immigratie, relocation, internationale belastingen, salarisverwerking of andere arbeidsmigratie zaken gaat – bel Li, als jij of jouw medewerker graag in het Chinees geholpen wordt via:

+31 88 185 00 14 of mail haar via l.chen@exterus.nl.

Ontmoet Li, onze Payroll Administrator.

Li stelt zich voor in deze video – en als je geen Chinees spreekt, lees je gewoon de vertaling eronder!

“Hi, ik ben Li Chen en kom oorspronkelijk uit China, ChongQing. Inmiddels woon ik bijna 20 jaar in Nederland. Ik kijk Nederlandse TV en lees ook graag het Chinese nieuws. Ik wil op de hoogte blijven van de ontwikkelingen in China.

Bij Exterus werk ik als Payroll administrator en heb ik de kans gekregen om mijn kennis op het gebied van internationale payroll verder te verdiepen. Als ik een vraag over de 30% regeling, internationale belasting en sociale zekerheid krijg, kan ik altijd bij mijn collega’s terecht.

Ik vind leuk dat ons kantoor een China Desk heeft. Dan kan ik mijn Chinese roots goed combineren met mijn werk. Als iemand in je eigen taal spreekt is de communicatie gemakkelijker.

Als je vragen hebt, neem contact met mij op. Ik en mijn collega’s helpen je graag verder.

希望我能帮助到你。

Groetjes,

Li.”

Previous
Previous

Erkend referent: kent u uw plichten?

Next
Next

Exterus gewaardeerd met een 9 voor klantgerichtheid