Exterus gewaardeerd met een 9 voor klantgerichtheid

Bij Exterus zijn we oprecht betrokken bij onze cliënten. Alles wat we doen is gericht op een prettige samenwerking met een goed resultaat. We zetten het stapje extra om aan al uw wensen te voldoen. Gelukkig denken onze cliënten er ook zo over en hebben ons gewaardeerd met een 9 voor klantgerichtheid bij onze meest recente NPS enquête.

In het laatste deel van 2020 hebben we onze cliënten gevraagd of ze een NPS enquête wilden invullen, waarin wij vroegen in hoeverre ze ons als dienstverlener zouden aanbevelen. Meer dan 60% reageerde op ons verzoek en deelde hun feedback. De meerderheid gaf ons een 9 of een 10 score en beveelt ons actief aan bij vrienden en bekenden. Uiteraard zijn wij heel blij mee en bijzonder trots op deze resultaten en de bij behorende NPS score van +44. De feedback hebben we verwerkt in een aantal initiatieven die het nog prettiger maken om met ons samen te werken, zoals een nieuwe zoekfunctie op onze website, actief kennis delen en pro-actieve status updates.

Wij bedanken onze cliënten voor de voortdurende samenwerking en kijken uit naar de voortzetting van ons partnership.

Previous
Previous

Chinese expats? Wij regelen alles in hun eigen taal.

Next
Next

Ik wil buitenlandse werknemers aannemen. Welke werk- en verblijfs­vergunningen heb ik nodig?